پیغام چلسی برای بارسا؛ داوید لوئیز را می خواهید، 50 میلیون یورو بدهید

پیغام چلسی برای بارسا؛ داوید لوئیز را می خواهید، 50 میلیون یورو بدهید

باشگاه چلسی به باشگاه بارسلونا پیغام داد اگر می خواهند داوید لوئیز را به خدمت بگیرند، باید مبلغ پیشنهادی شان را دوبرابر کنند.

آبی های لندن به تازگی پیشنهاد 25 میلیون یورویی باشگاه کاتالانی را رد کردند و اکنون خواستار50 میلیون یورو برای فروش او شده اند.

این مبلغ می تواند سنگ بزرگی پیش پای باشگاه کاتالانی برای به خدمت گرفتن این ملی پوش برزیلی باشد. آبی و اناری ها در تمام طول تابستان به دنبال پیدا کردن مدافعی برای تقویت خط دفاعی شان بودند اما اکنون سومین گزینه شان را نیز دور از دسترس می بینند.

آنها پیش از این تیاگو سیلوا، مدافع پاری سن ژرمن و مارکینیوس، مدافع رم، را در نظر داشتند اما در نهایت نتوانستند هیچ یک را به خدمت بگیرند و مارکینیوس هم در نهایت به پی اس جی پیوست.

بارسا برای خرید داوید لوئیز پیشنهاد 20 میلیون یورو نقد و 5 میلیون یورو پاداش براساس عملکرد بازیکن داد که بلافاصله توسط چلسی رد شد.

پیش از این، ژوزه مورینیو اعلام کرده بود که بارسا با تلاش برای خرید لوئیز، تنها وقتش را هدر می دهد و بهتر است به دنبال گزینه بعدی شان باشند.

البته شرایط برای انتقال گزینه بعدی هم خیلی مساعد نیست. آنها دنیل اگر، مدافع دانمارکی لیورپول را در نظر داشتند اما باشگاه مرسی سایدی با این انتقال مخالفت کرد.

براساس گزارش ها، بارسا اکنون یان فرتونگن، مدافع بلژیکی تاتنهام را زیر نظر دارد. گفته می شد اگر انتقال هیچ یک از این مدافعان نهایی نشود، بارسا، مامادو ساخو، مدافع پاری سن ژرمن را به خدمت خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 1:6 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح